پـا بـرهنـه روی دیـوار دلـم

یادداشت های پراکنده

پـا بـرهنـه روی دیـوار دلـم

یادداشت های پراکنده

97.وقت گذرونی با رفیق!

می خواستم با رفیق چندین و چند ساله م برم بیرون. تصمیم بر این شد که بریم بارکد رو تماشا کنیم.

خب در واقع می تونم بگم فیلم تقلید خیلی ناشیانه ای بود از برخی از اتفاقات سریال breaking bad و اگر همون یکی دو تا مشکل اجتماعی که الان واقعاً وجود داره رو به تصویر نمی کشید ، بهش نمره صفر می دادم . روزی که خوندم فروشش یک میلیاردی شده ، ذهنم رفت به زمانی که آتش بس یک پر فروش بود!

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 14:15

سلام
تمام فیلم هاوسریال هایی که معرفی کردیدواقعاعالی بودن من دیدم ولذت بردم همشون هم سرگرم کننده بودهم آموزش دهنده
من این فیلم Annie روپیشنهادمیکنم ببینی دوست خوبم ادامه بده به روندنویسندگیت که ماشالله همه نوشته هات خوبه من دوسشون دارم چون شبیه منه
بعضی ازجمله هامونم عینن مث همه .خیلی برام جالبه
ببخشیداگه زیادنوشتم

خوش اومدی و خوشحالم که به دردت خورده نوشته های من.
ممنون بابت پیشنهادت . میبینم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.